In 7 stappen naar resultaat
Module 0 | 10 dagen voorafgaand aan start programma
Huiswerkopdracht ter voorbereiding op module 1
Marktonderzoek: onderbouw welke buitenlandse markt je wilt betreden of op welke markt je wilt groeien, en waarom.
Module 1 | 7 oktober
Kennismaking en marktpotentie buitenlandse markt
Maak kennis met elkaar en krijg inzicht in de trends en ontwikkelingen op de buitenlandse markt.
Module 2 | 14 oktober
Decision Making Unit (DMU) buitenlandse klant
Krijg inzicht in welke personen betrokken zijn bij het aankoopproces van de buitenlandse klant.
Module 3 | 28 oktober
Klantprobleem
Krijg inzicht in de verschillende problemen van de personen die betrokken zijn bij het aankoopproces.
Module 4 | 4 november
Competitie
Krijg inzicht in welke alternatieve oplossingen de verschillende personen binnen de DMU gebruiken.
Module 5 | 18 november
Klantprobleem validatie
Valideer het ontdekte klantprobleem en krijg inzicht bij welk klantsegment je de buitenlandse markt gaat betreden.
Module 6 | donderdag 2 december
Waardepropositie
Ontdek of jouw oplossing de beste oplossing is voor het probleem van het klantsegment.
Module 7 | donderdag 9 december
Verkoopkanalen en prijsstelling
Bepaal je distributie- en prijsstrategie op basis van inzichten uit je klantonderzoek.
Afsluiting | donderdag 13 januari 2022
Afsluitende groepsbijeenkomst