Portfoliobedrijven

Prepr

Sectoren: Digital Media

20 januari 2022 - Prepr, 's werelds eerste headless CMS waarmee bedrijven klantervaringen kunnen personaliseren, heeft EUR 2,25 miljoen opgehaald in een pre-Series A-ronde onder leiding van Newion, in samenwerking met ROM Utrecht Region.

Gepersionaliseerde content

Prepr stelt bedrijven in staat om de impact van hun content te maximaliseren. Niet alleen door content te creëren, beheren en publiceren, maar ook door dit datagedreven te doen. Het headless CMS van Prepr bevat een ingebouwde personalisatie-engine met functies als slimme klantprofielen, realtime segmenten en content targeting.

Website Prepr

 

Relevant artikel

Meer relevante artikelen
Nieuws

Prepr CMS haalt EUR 2,25M op om digitale groei te versnellen met gepersonaliseerde content

Prepr, 's werelds eerste headless CMS waarmee bedrijven klantervaringen kunnen personaliseren, heeft EUR 2,25 miljoen opgehaald in een pre-Series ...

Lees meer